بارگذاری تصویر...

اخیرا متوجه شدیم که آرتا و ربکا قادری دو سلبریتی سرشناس  به رابطه عاشقانه ی خود پایان دادند. جدایی آرتا و ربکا قادری در حالی اتفاق افتاد که این دو یکی از معروف ترین زوج های سلبریتی ایرانی بودند و طرفداران بسیاری در بین جوانان دارند. پس با  ما همراه باشید تا با دلایل جدایی و حواشی این زوج معروف اینستاگرامی بیشتر آشنا شوید.

محتوا

 دلیل کات کردن آرتاوانتونز و ربکا قادری

این زوج معروف در ترکیه با یکدیگر در ترکیه زندگی می کردند. آرتا و ربکا طبق خبرهای منتشر شده به دلیل خیانت از یکدیگر جدا شده اند! اما  اینکه خیانت  از طرف کدام یک بوده ، هنوز مشخص نیست. در حال حاضر این دو جدا از هم زندگی می کنند. همچنین اخبار دیگری نیز راجب اختلافات دیگر اعضای گروه وانتونز با یکدیگر منتشر شده و احتمالا بزودی شاهد از بین رفتن گروه وانتونز باشیم. معمولا سلبریتی ها سعی می کنند روابط پایداری داشته باشند و همواره از حاشیه دوری کنند. اما یک موضوع اساسی وجود دارد که معمولا باعث برهم خوردن روابط قدرتمند سلبریتی ها با یکدیگر می شود. این موضوع خیانت است! گفته می شود در اتفاقی که باعث پایان رابطه و جدایی آرتا و ربکا قادری شده است، یک خیانت عاطفی رخ داده است. در هر صورت این دو به صورت کامل از یکدیگر جدا شده اند و دیگر با یکدیگر رابطه ای ندارند.

 

آیا آرتا با چه کسی وارد رابطه شده است؟

چنانچع خیانت از سوی آرتا وانتونز رخ داده باشد، احتمالا او بزودی با یک شخص دیگر وارد رابطه خواهد شد. از آنجایی که در ترکیه ایرانی های بسیاری زندگی می کنند خیلی زود قطعا اخبار سلبریتی ها در این موضوع منتشر خواهد شد.

نقش آرتا در گروه وانتونز

آرتا وانتونز یکی از اعضای اصلی گروه وانتونز بوده و نقش مهمی در موفقیت این گروه داشته است. اما او به دلیل رابطه با ربکا که دختری زیبا، با سلیقه و باهوش می باشد هم بسیار مورد توجه قرار گرفت. اگر فقط سر به یوتیوب بزنید و کانال های یوتیوب این دو را ببینید، متوجه می شوید که ربکا طرفداران بسیار بیشتری در بین جوانان ایرانی دارد که البته این موضوع خیلی عجیب نیست. حتما آرتا وانتونز به فعالیت موسیقی خودش ادامه خواهد داد و این مسئله احتمالا باعث شود موزیک های احساسی نیز بخواند.

ربکا پس از جدایی

بدون شک ربکا  پس از جدایی با آرتا ضربه بزرگی خواهد خورد. البته قطعا این ضربه مالی نخواهد بود و بیشتر احساسی خواهد بود. او در عرصه مدلینگ و همچنین طراحی لباس فعالیت موفقی داشته و طرفداران بسیاری در بین علاقه مندان به این حوزه دارد. همچنین ربکا کانال یوتیوب بسیار فعالی هم دارد و از این طریق هم فضای تبلیغاتی بسیار خوبی برای کسب درآمد در اختیار دارد.

 

معرفی ربکا قادری

ربکا قادری متولد ماه فروردین سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است که در حال حاضر ۲۲ سال سن دارد. او یکی از سلبریتی های ساکن ترکیه می باشد و هم اکنون همراه با دوست پسرش آرتا میر حسینی در شهر استانبول ترکیه زندگی می کند. قد این مدل زیبای ایرانی ۱۶۷ سانتی متر و وزن او حدود ۵۴ کیلوگرم است؛ او دیپلم گرافیک خود را زمانی که در کشور ایران زندگی می کرد گرفته است و در حال حاضر دانشجوی رشته ی طراحی لباس و پارچه در کشور ترکیه می باشد.

او در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده است می گوید که از سن پایین و کودکی به مدلینگ علاقه داشته است و با ملافه برای خودش لباس های دنباله دار درست می کرده است، او سه سال است که مدلینگ را به طور حرفه ای در کشور ترکیه دنبال می کند و یکی از موفق ترین مدل های اینستاگرام به شمار می آید، آدرس صفحه ی شخصی ربکا قادری در اینستاگرام rebeccaghaderi می باشد.

ربکا و حضور در فیلم های سینمایی ایران

ربکا قادری از دوران کودکی در تبلیغات تلویزیونی بازی می کرد، بیش تر این تبلیغات مربوط به نوشت افزار و لوازم التحریر بودند؛ این مدل خوش چهره و جذاب ایرانی فعالیت خود را در زمینه ی مدلینگ از سن و سال کم آغاز کرد و در دوران نوجوانی با به اشتراک گذاشتن عکس هایی از چهره ی زیبایش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی و فضا هایی هم چون فضای اینستاگرام قرار گرفت و به این ترتیب در میان مردم شناخته تر شد. او در مورد نقش خانواده و دوستانش در ورود به عرصه ی مدلینگ و طراحی لباس می گوید که دوستانش همواره مشوق او بوده اند اما پدر و مادرش در ابتدا به دلیل یک سری محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد و غیر قانونی بودن این شغل کمی مخالفت داشتند و او حتی یک بار مجبور شد که صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام را ببندد اما بعد ها با دیدن علاقه و استعدادش در این زمینه پدر و مادرش هم از او حمایت کردند و برای ادامه ی این مسیر او را تشویق می کردند. ربکا  مدل با استعداد و هنرمند ایرانی پیش از خروج از کشور ایران و مهاجرت و ساکن شدنش در کشور ترکیه، نقش های کوتاهی در بعضی از فیلم های سینمایی کشور ایفا کرده است و سابقه ی بازیگری نیز در کارنامه ی هنری خود دارد که در زیر به دو مورد از این فیلم های سینمایی معروف که این مدل زیبا و خوش چهره ی ایرانی در آنها حضور داشته است، می پردازیم.

نقش کوتاه ربکا قادری در فیلم نهنگ عنبر

یکی از فیلم های سینمایی ایرانی که ربکا قادری در آن ایفای نقش کرده است، فیلم سینمایی نهنگ عنبر می باشد؛ این مدل زیبا و جوان ایرانی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش مختصر و کوتاهی پرداخته است، این فیلم در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی سامان مقدم اکران شد.

نقش کوتاه ربکا قادری در فیلم رحمان 1400

فیلم سینمایی دیگر این مدل زیبا و خوش چهره ی ایرانی، فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ می باشد که کارگردان آن منوچهر هادی است و در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در سینماهای ایران اکران شد؛ ربکا قادری در این فیلم سینمایی در چندین سکانس مختصر و کوتاه حضور داشته است.

مصاحبه ربکا  با مجله پل

مجله ی پل، فعالیت خود را در سال ۲۰۱۸ میلادی در کشور ترکیه  شروع کرده است، این مجله تیمی خلاق و جوان دارد که برای ایجاد یک رسانه ی مکتوب فارسی زبان و جذاب در حال تلاش هستند و در این مجله به مصاحبه با افراد موفق و مشهور ایرانی می پردازند، مجله ی پل آزادانه به موضوعات مختلفی می پردازد و حتی برای موضوعات جذاب تر ویدیو هایی نیز ضبط می شود که شما می توانید این ویدیوهای ضبط شده را در یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرام رسمی مجله ی پل  ببینید.

ربکا قادری یکی از این افراد موفق و مشهور ایرانی است که با مجله ی پل مصاحبه کرده است، او در این مصاحبه از چگونگی ورودش به عرصه ی مدلینگ و طراحی لباس و تاسیس برند لباس اختصاصی خود در کشور ترکیه می گوید؛ در ارتباط با رژیم غذایی و ورزش هایی که انجام می دهد و اصولی که برای مراقبت از پوستش رعایت می کند توضیحاتی ارائه می دهد، شما می توانید این مصاحبه را از وب سایت رسمی مجله ی پل مطالعه کنید.

ربکا قادری قبل از عمل های زیبایی

ربکا قادری بر روی چهره ی خود عمل های زیبایی بسیاری انجام داده است که از جمله ی مهم ترین این عمل های جراحی می توان به عمل جراحی زیبایی بینی اشاره کرد؛ با توجه به این که ربکا مدلینگ را از سن پایینی با منتشر کردن عکس هایی که توسط خودش گرفته می شد و به اشتراک گذاشتن آن عکس ها در صفحه ی شخصی اش در اینستاگرام اغاز کرده است شما می توانید با جستجو کردن عبارت ربکا قادری قبل از عمل در اینترنت این عکس ها را مشاهده کنید.

شما با دیدن عکس های منتشر شده از ربکا قادری پیش از به شهرت رسیدن در سایت های مختلف اینترنت و مقایسه ی این عکس ها با چهره ی فعلی این مدل و طراح لباس موفق ایرانی متوجه عمل های زیبایی مختلف او بر روی صورتش خواهید شد که مهم ترین علت تغییر چهره ی او مربوط به عمل زیبایی بینی اش است اما آن طور که مشاهده می شود ربکا قادری پیش از این عمل های زیبایی نیز از چهره ی خوبی برخوردار بوده است.

منبع درآمد ربکا قادری

ربکا قادری در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده است، در پاسخ به این پرسش که آیا به غیر از مدلینگ شغل دیگری نیز دارد؟ عنوان کرد که این شغل به تنهایی هم برای او کافی است ولی با وجود درآمد بالایی که در شغل مدلینگ و طراحی لباس وجود دارد، علاقه ی شخصی او این است که دائما در حال تلاش و کار کردن باشد و بیکار ماندن را دوست ندارد و به این دلیل برند اختصاصی خود Rebecca Ghaderi Collection را کم تر از یک سال پیش در کشور ترکیه تاسیس کرده است.

این برند لباس در ابتدا بر روی ساخت کمربند تمرکز داشت، ربکا قادری در خصوص تاسیس برند شخصی خود در کشور ترکیه و تولید کمربند بر روی اهمیت کمربند در زیبایی استایل تاکید کرده است و می گوید که به نظر او کمربند ها لباس ها را بسیار زیباتر از آنچه در واقع هستند نشان می دهند؛ ربکا قادری در این مصاحبه اش با مجله ی پل در خصوص اهمیت استقلال مالی برای خانم ها و دختران جوان و تاثیر بسیار قابل توجه این نوع استقلال در میزان اعتماد به نفس آنها صحبت کرده است و حتی می گوید که به داشتن شغل سوم هم فکر می کند.

ربکا قادری در یوتیوب

یوتیوب یکی از شبکه های پرطرفدار و محبوبی است که خیلی از افراد در آن به صورت گسترده ای فعالیت می کنند که این موضوع شامل ربکا قادری نیز می باشد. مدتی قبل ربکا در صفحه شخصی خود بیان کرد که در یوتیوب فعالیت خود را آغاز کرده است و از مخاطبانش درخواست کرد که در یوتیوب نیز او را دنبال کنند.

درآمدزایی از طریق یوتیوب

از آن جایی که ربکا در یوتیوب مخاطبان خاص خود را دارد و هم چنین کلیپ های جذاب و با کیفیت بالایی را منتشر می‌ کند، امروزه کلیپ های او از بازدید بالایی برخوردار هستند که به این گونه از طریق یوتیوب توانسته برای خود یک منبع درآمد خوب بدست آورد. شما با سابسکرایب کردن یوتیوب ربکا و هم چنین فعال کردن زنگوله می توانید هر زمانی که ربکا در یوتیوب پستی را منتشر کرد آن را مشاهده نمایید.

کلاب هاوس ربکا قادری

کلاب هاوس یکی از برنامه های جهانی است که مدتی است در بین مردم ایران به شدت محبوب و پر طرفدار شده است و خیلی از افراد در این شبکه فعالیت می‌ کنند که این موضوع شامل ربکا قادری نیز می‌ باشد. مدتی قبل ربکا فعالیت خود را در کلاب هاوس آغاز کرد و توانست مخاطبان خود را به دست آورد. او در این شبکه هر از گاهی به گفتگو با مخاطبان خود می‌ پردازد. کلاب هاوس یک برنامه‌ عالی برای گفتگوی مستقیم می باشد. برای این که بدانید کلاب هاوس اصلی این مدل معروف را دنبال می کنید، بهتر است به تعداد دنبال کنندگان آن توجه نمایید.

معرفی آرتا وانتونز

بیوگرافی آرتا وانتونز

سید آرتا میرحسینی متولد تاریخ ۱۱ مهر ماه سال ۱۳۷۵ در شهرک اکباتان تهران می باشد و اکنون تولد ۲۴ سالگی خود را جشن گرفته است. او پس از سال ها زندگی در ایران برای مدتی و آن هم به علت تحصیل به ونکوور کانادا رفت و چندین سال در آن جا زندگی کرد تا این که بعد از به پایان رساندن تحصیلات خود در کشور کانادا دو مرتبه به ایران برگشت . او پس از بازگشت به خاک ایران از کشور کانادا با توجه به علاقه ای که از نوجوانی به موسیقی و به خصوصی پاپ داشت شروع به فعالیت در این زمینه کرد و در همین بین با افراد مختلفی از جمله اعضای گروه وانتونز آشنا شد.  آرتا تا کنون با رپرهای بزرگ و صاحب نامی همکاری داشته که این همکاری ها باعث شده است که آرتا خیلی سریع تر از آن چه که باید در رپ و هیپ هاپ فارسی به شهرت برسد و اکنون به عنوان یکی از معروف ترین رپر های ایرانی شناخته می شود.

آرتا میروس رفاقت  چندین ساله و دیرینه ای با شخصیت های مطرح رپ مانند خشایار اس آر داشته است که رفاقت او با خشی به  پیشرفت او بسیار کمک کرده است و در زمینه شهرت او در رپ فارسی کمک کرده است چرا که افرادی مانند خشی با بیشتر رپرها و آرتیست های موسیقی پاپ هاپ کشورمان همکاری های زیادی داشته اند تقریباً خشایار اس آر را همه رپرهای صاحب نام کشور می‌شناسند و به عنوان یک آهنگ ساز حرفه ای و یک رپر کار کشته قبول دارند.

اعتماد آن‌ ها به خشی و رفاقت با او تا این حد است که بیشتر از هر کسی خشایار اس آر برای افراد مختلف رپ فارسی آهنگ سازی کرده و در تهیه و تنظیم موزیک های آن ها کمکشان کرده است و این موضوع سبب شده تا خشایار اس آر به یک نقطه عطف در رپ فارسی تبدیل شود و با همه گروه ها و همین طور آرتیست های کار درست این عرصه یک نوع رفاقت و کانکشن جالب توجه دارد.

فیت های آرتا

آرتا تا کنون با شخصیت های بزرگی مانند رضا پیشرو نیز فیت داده است. این همکاری آن ها در آهنگ اوین در آلبوم یه ون تونی آرتا مشاهده می شود در انقراض ببر رضا پیشرو کوروش وانتونز و سامی لو نیز با آرتا همکاری کرده اند که به علت حضور رضا پیشرو این ترک یکی از بهترین آهنگ های کارنامه کاری آرتا به حساب می آید.

از دیگر شخصیت هایی که تا کنون با آرتا میر حسینی همکاری داشته اند و در فارسی صاحب نام و نشان می باشند می توانیم به علیرضا جی جی، سیاوش سیجل، سپهر خلسه، بهزاد لیتو و خشایار اس آر اشاره کنیم که به گفته خود آرتا همکاری با آن ها جزو خاطرات خوب زندگی اش به حساب می آید.

آرتا پیش از وانتونز

قبل از این که آرتا میروس وارد گروه ونتونز بشود به صورت فیت و یا به تنهایی آهنگ های خود را ساخته و در سایت های مختلف آپلود می کرد. در آن زمان بود که گروه وانتونز توسط کوروش و پدرام ایزد پناه تاسیس شده بود و این دو آرتیست با سامی لو کار می کردند و در واقع کارهای آهنگسازی ترک های مختلف آن ها را انجام می داد و به نوعی او نیز عضوی از گروه وانتونز به حساب می آمد و بعد از مدتی نام او نیز در گروه وانتونز قرار گرفت.

سایت شرط بندی آرتا وانتونز

سایت شرط بندی آرتا وانتونز طرفداران بسیاری دارد و به‌ همین‌ علت بسیار در گوگل مشهور و محبوب است و اگر شما آن را سرچ کنید به‌ راحتی به نام آن دسترسی پیدا خواهید کرد. باید بگوییم که نام اصلی این سایت بتووین می‌ باشد که از طریق سرچ این اسم می‌ توانید تحقیقات لازم را در این سایت انجام دهید و به اطلاعات خوبی در مورد آن دست یابید.

آهنگ های آرتا وانتونز

همان‌ طور که جلو تر نیز توضیح دادیم آهنگ های آرتا بیشتر در سبک های گنگ و همین طور لاو و دیس لاو می باشد که با توجه به تعداد بازدید از آثار او و همین طور علاقه مخاطبانش به آثار و آهنگ های او با استریم کردن و شنیدن موزیک ها از سایت ها و پلتفرم های رسمی موزیک در دنیا و ایران، نشان داده اند که در واقع آهنگ هایی که در آن‌ ها آرتا از سبک لاو و دیس لاو استفاده کرده است، بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته تا آهنگ هایی که سبک گنگ می باشد.

آهنگ جدید آرتا به نام ننال

جدید ترین آهنگی که قرار است به زودی از آرتا منتشر بشود با نام ننال از سایت رادیو جوان منتشر خواهد شد که در این آهنگ آرتا در همکاری با کوروش وانتونز سامان ویلسون و سهراب ام جیخواهد بود که امیدواریم مانند همیشه آهنگ خفن و جذاب از آب در بیاید.

چرا که همان طور که از آرتیست های فعال در این آهنگ مشخص است، قرار است یک بمب جدید در رپ فارسی منفجر شود و همین طور با توجه به نام ترک می توان نتیجه بگیریم که این ترک یک دیس ترک می باشد که باید صبر کنیم تا ببینیم این آهنگ گنگ در دیس به چه خوانندهای ساخته شده است.

آهنگ جدید آرتا به نام هنوزم

یکی از زیبا ترین  آهنگ هایی که اخیراً از دیس های گروه وانتونز و به خصوص آرتا منتشر شده است آهنگ هنوزم می باشد که آهنگسازی این ترک با سامی لو بوده و خود سامی نیز در این آهنگ خوانندگی می کند همچنین کوروش وانتونز نیز یک جلسه بسیار جذاب در این ترک خوانده است که باعث شده تا به یکی از آهنگ های جذاب و پر مخاطب گروه منتظر سایت رادیو جوان تبدیل شود و از پلی بالایی برخوردار است.

درون مایه آهنگ هنوزم تقریباً به سبک دیس لاو بوده و مانند بسیاری از آهنگ های گروه وانتونز که این سبک را به خوبی ساپورت می کنند می تواند یک هیت دیسلاو دیگر به حساب بیاید و تا این جا نیز توانسته است تا نظر مخاطبان این گروه را به عنوان یک سینگل ترک فوق العاده جذب نماید.

آهنگ آرتا به نام اکیپم

یکی دیگر از آهنگ هایی که از آرتا ب تازگی و در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۰ منتشر شده است آهنگ اکیپم از او می باشد که با همراهی رامتین که یکی از دوستان آرتا است، ساخته و منتشر شده که با توجه به کارنامه کاری آرتا می شود گفت که یک کار ضعیف و کمتر شنیده شده می باشد و آن‌ چنان مورد توجه هواداران او قرار نگرفته است.

حاشیه های آرتا

آرتا میرحسینی و یا همان آرتا میروس یک شخصیت کاملا آرام دارد  که خیلی کم وارد حاشیه شده است و تا کنون نمی شود یک جنجال اساسی در حیطه رپ فارسی را به او نسبت داد اما به دلیل قرار گرفتن آرتا در کنار کوروش وانتونز که یکی از پر حاشیه ترین رپرها جوان با استعداد و کاملا حرفه ای کشور می باشد تقریباً این حواشی و جنجال ها دامنگیر آرتا نیز شده است.

از قدیمی ترین حاشیه هایی که تا کنون برای آرتا و گروه وانتونز وجود آمده است درگیری و دعوای آن ها با سپهر خلسه می باشد چه فحاشی های بسیار در سایت های مختلف مانند اینستاگرام دست به دست می شد و بعد از آن همان طور که میدانید دوباره رابطه بین آن ها خوب شده است.

از یه جاهایی که تا کنون به وجود آمده کل کل کوروش وانتونز با سینا مافی از گروه تیک تاک و همین طور امیرعلی ای تو می باشد که باز هم این موضوع مانند موضوع قبلی زیاد با آرتا در ارتباط نبوده و بیشتر دعوا از طرف کوروش وانتونز ادامه داشته است.

ماجرای وانتونز و بتل های رپی

ماجرای بعدی که جزو حواشی گروه وانتونز به حساب می آید دعوا کردن و بتل کوروش با خشایار اس آر بود که این موضوع نیز به نوعی از قبل برنامه ریزی شده و با هدف افزایش طرفداران انجام شد که بعد از برگزاری بتل دوباره همه چیز اوکی شد. در این بحث و جدل نیز آرتا هیچگونه دخالتی نداشت.

چندی پیش آرتا به همراه کوروش وانتونز و همین طور سامی لو با امیر تتلو و پویان مختاری که هر دو از پر حاشیه ترین افراد شناخته شده و سلبریتی های اینستاگرامی باشند برای ورزش فوتبال به یک زمین چمن در ترکیه رفتند که عکس های آن را نیز بعد از بازی خود منتشر کرده است و در لایوی که بعد از این دیدار توسط کوروش و آرتا برگزار شده بود مخاطبانشان سوالاتی در ارتباط با فیت و همکاری آن ها با امیر تتلو پرسیدند که در ابتدا آرتا پاسخ مبهمی داده و بعد از آن کوروش وانتونز اعلام کرد که قرار نیست همکاری بین آن ها وجود داشته باشد.

بعد از این پاسخ کوروش افرادی که همیشه به دنبال ایجاد حاشیه و بحث در رپ فارسی هستند و از این طریق به کسب درآمد می پردازند، تصمیم داشتند تا دوباره یک دعوا بین این بار، امیر تتلو و گروه وانتونز به وجود بیاورند که با پاسخ امیر تتلو و نظر مثبت او در ارتباط با گروه وانتونز حاشیه ای ایجاد نشد.

درآمد آرتا وانتونز

آرتا فعالیت های بسیار زیادی انجام می دهد و درامد بسیار زیادی را به دست می آورد. در واقع اطلاعات دقیقی در رابطه با رقم دقیق درآمد این خواننده مشهور در صفحات مجازی ذکر نشده است ولی از فعالیت هایی که این فرد انجام می دهد می توانیم متوجه بالا بودن درآمد این شخص باشیم. همان طور که بیان کردیم این فرد مشهور در حرفه خوانندگی فعالیت می کند و از فروش آلبوم های خود کسب درآمد می کند.

آلبوم آرتا وانتونز

این خواننده مشهور آهنگ ها و آلبوم های بسیار زیادی منتشر کرده است و تعداد آلبوم های این خواننده بسیار زیاد می باشد. victory یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین آلبوم های این خواننده می باشد که بسیار محبوب می باشد که شما با مراجعه کردن به سایت های مختلف می توانید این آلبوم را دانلود کنید.

آهنگ یه ون تونی

یه ون تونی نام یکی از جذاب ترین آهنگ های این خواننده است که این آهنگ پرطرفدار در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است و بسیار محبوب می باشد و شما برای دانلود آهنگ های این خواننده می توانید به سایت های مختلف و صفحات مجازی مختلف مراجعه کنید و تمامی آهنگ های این خواننده را دانلود کنید و گوش کنید.

خانواده آرتا

این رپر مشهور ایرانی در تهران متولد شده است و برای ادامه فعالیت های خود و ارتقاء به کار خود به کانادا مهاجرت کرده است. ولی خانواده آرتا هم اکنون در اکباتان تهران زندگی می کنند و به همراه این خواننده مشهور به خارج از کشور مهاجرت نکرده اند.

همان طور که بیان کردیم این خواننده نیز مدتی را در ایرانی زندگی کرده است و اوایل فعالیت خود را در ایران بوده است ولی بعد از مدتی از ایران مهاجرت کرده است و هم اکنون در خارج از کشور یعنی کشور کانادا زندگی می کند.

ماجرای پدر شدن آرتا وانتونز

در سایت های مختلف و صفحات مجازی مختلف خبر هایی در رابطه با پدر شدن این خواننده مشهور و محبوب منتشر شده است و این خبر تیتر خبری سایت های مختلف شده است و این خبر منتشر شده صحت ندارد. این خواننده مشهور متاهل نمی باشد و ازدواج نکرده است و خبرهایی که در رابطه با پدر شدن او در تمامی سایت های مختلف منتشر شده است دروغ می باشد. افرادی که علاقمند به مشاهده و مطالعه اخبار افراد مشهور هستند باید به سایت هایی مراجعه کنند که اخبار معتبر تری را منتشر می کنند و شما با مراجعه کردن به آن سایت می توانید اخبار معتبری را مطالعه کنید.

سایت شرط بندی آرتا وانتونز

آرتا و برادش کوروش یک سایت موفق شرط بندی بنام بتووین دارند که مورد استقبال زیادی از کاربران نیز قرار گرفته. برای دسترسی به آدرس بدون فیلتر سایت شرط بندی کوروش و آرتا روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت شرط بندی آرتا و کوروش وانتونز (بتووین) بدون فیلتر

5 / 5. 22

⚡️ ممکن است علاقه مند باشید

👇 دیدگاه شما در مورد آخرین وضعیت کات کردن آرتا و ربکا قادری چیست؟

بارگذاری تصویر...
شرط بندی نیوز

© تمام حقوق برای وب سایت شرط بندی نیوز محفوظ میباشد.