بارگذاری تصویر...

مهارت های پوکر برای بهبود زندگی شما

تبدیل شدن به یک بازیکن پوکر برنده به مهارت‌ های بیشتری از آنچه تصور می‌کنید نیاز دارد، و این مهارت‌ ها می‌توانند تأثیر مثبت زیادی فراتر از میز های کازینو داشته باشند. بنابراین امروز برخی از مهارت‌ های برتر را که می‌توانید با بازی پوکر بیاموزید و اینکه چگونه این مهارت ها می‌توانند زندگی شما را هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای بهبود بخشند ، بررسب خواهیم کرد.

  1. مدیریت امور مالی

سرمایه شما مهم ترین دارایی شما در پوکر است، بنابراین اگر می خواهید در درازمدت موفق شوید، توانایی مدیریت پولتان حیاتی است. مدیریت ضعیف سرمایه، بازی بالاتر از توان مالی، یا گرفتن عکس های زیاد سریع ترین راه ها برای از دست دادن تمام پول شما هستند. این درسی است که بسیاری از بازیکنان پوکر باید خودشان یاد بگیرند قبل از اینکه متوجه شوند راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. نکته مثبت، یادگیری نحوه مدیریت سرمایه خود در پوکر به شما کمک می کند تا برای موقعیت های دیگر زندگی آماده شوید. شما جنبه های کلیدی برنامه ریزی و توزیع وجوه را به کارآمدترین روش و حتی ریسک های لازم را یاد خواهید گرفت. چه در تجارت و چه در سطح شخصی، داشتن این مهارت بسیار خوبی است.

  1. تصمیم گیری در شرایط سخت

هنگام بازی پوکر، شما تحت فشار دائمی هستید زیرا تقریباً هر تصمیمی که می‌گیرید می‌تواند پیامدهای مهمی در آینده داشته باشد. گاهی اوقات باید چندین دست واقعاً سخت را پشت سر هم بازی کنید و باید هر بار بهترین تصمیمات خود را بگیرید. شما نمی‌توانید وقت استراحت بگیرید، رد شوید یا از یک دوست کمک بگیرید. اگرچه ممکن است سخت و خسته کننده باشد، با تمرین یاد خواهید گرفت که چگونه با موقعیت های پرفشار هم در پوکر و هم در سایر زمینه های زندگی خود کنار بیایید. طبیعت دوم خواهد شد. به همین دلیل است که بسیاری از بازیکنان پوکر پس از بازنشستگی به سمت صنایعی مانند امور مالی و سرمایه گذاری می روند. آن‌ها آنقدر به مقابله با فشار مداوم عادت کرده‌اند که برای این نوع شغل مناسب هستند.

  1. صبر

هر کسی که مدتی پوکر بازی کرده است، صبور بودن را یاد گرفته است. شما اغلب مجبور خواهید بود برای مدت طولانی در اطراف بنشینید و عملاً هیچ کاری انجام دهید جز تا زدن و منتظر ماندن کارت های خوب یا یک موقعیت خوب. هنگامی که یاد گرفتید که چگونه پشت میزها صبور باشید، قطعاً برای به کار بردن آن در موقعیت های دیگر زندگی مجهزتر خواهید بود. حتی اگر فقط در صف ایستاده یا منتظر چک باشد، خود را از ناامیدی غیرضروری در مورد چیزهایی که نمی‌توانید تغییر دهید نجات خواهید داد. در حالی که همه اطرافیان شما در خطر هستند، شما با آرامش در آنجا می ایستید، به سادگی منتظر نوبت خود هستید – زیرا چه کار دیگری می توانید انجام دهید؟

  1. مقابله درست با مشکلات در هر موقعیتی

اگر در هنگام بازی پوکر با یک چیز مواجه خواهید شد، آن باخت است. اگر بازیکن خوبی باشید، در درازمدت بازنده نخواهید شد، اما هر بازیکنی جلسات بازنده زیادی خواهد داشت. این فقط ماهیت بازی است. و وقتی جلسات بی شماری را با شکست پشت سر می گذارید و به بهترین بازی خود ادامه می دهید، یاد می گیرید که تمرکز خود را حفظ کرده و به جای از دست دادن عصبانیت، روی چیزهای مهم تمرکز کنید. این می تواند در ابتدا سخت باشد. وقتی جلسات بد یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، می‌تواند اعتماد شما و سرمایه‌تان را از بین ببرد. این باعث می شود شما احساس ناتوانی کنید و حتی ممکن است توانایی های بازی پوکر خود را زیر سوال ببرید. اما، اگر و زمانی که بر این احساسات غلبه کنید، بسیار قوی تر در طرف مقابل خواهید آمد. اکثر مردم مجبور نیستند روزانه با این موضوع دست و پنجه نرم کنند، بنابراین زمانی که باید با هر نوع ضرری مواجه شوند، احتمالاً بیش از حد واکنش نشان می دهند. از سوی دیگر، شما برای مقابله با موقعیت های سخت بسیار مجهزتر خواهید بود، زیرا آنها به طور اجتناب ناپذیری در زندگی شما رخ می دهند.

  1. قدرت استدلال

پوکر به شما نیاز دارد که حریفان، انگیزه و استدلال آنها را درک کنید. من درباره ساختن مطالبی شبیه به فیلم صحبت نمی‌کنم، جایی که شما بر اساس این واقعیت که ابروی چپ خود را بالا انداخته‌اند، تماس برقرار می‌کنید. در عوض، شما دائماً در موقعیتی خواهید بود که سایر بازیکنان را ارزیابی کرده و در مورد اقدامات آنها فکر کنید. پس از مدتی، در درک افراد و انگیزه های آنها، و نه فقط سر میزها، بسیار بهتر خواهید شد. پوکر مطمئناً در تقلید از زندگی در جنبه‌های خاص کار خوبی انجام می‌دهد و به شما یاد می‌دهد که احساساتی مانند ترس، اضطراب، هیجان و موارد دیگر را تشخیص دهید. توانایی تشخیص این احساسات یک مهارت ارزشمند در زندگی شخصی شما است و همچنین می تواند یک دارایی در تجارت باشد، زمانی که باید در مورد فردی که به خوبی نمی شناسید تصمیم بگیرید.

  1. بیشترین استفاده را ازفرصتی که به شما داده می شود

در پوکر، اصطلاحی وجود دارد که احتمالاً از آن آگاه هستید: “با دستی که به شما داده می شود بازی کنید.” در زندگی، درست مانند پوکر، گاهی اوقات باید از یک موقعیت بد نهایت استفاده را ببرید و نمی توانید دست خود را به دلخواه تغییر دهید. برخلاف بسیاری از افرادی که هرگز این بازی را انجام نداده‌اند، به خوبی یاد خواهید گرفت که این به چه معناست. گاهی اوقات سر میزها، آنقدر که منتظرش هستید نمی توانید بهترین سناریو ممکن را با یک نگه داشتن متوسط پیدا کنید و با آن پیش بروید. اگرچه ایده‌آل نیست، اما مطمئناً از نشستن در اطراف شکست می‌خورد زیرا با بالا رفتن کرکره‌ها و مورچه‌ها، پشته شما به هیچ تبدیل می‌شود، و شما همچنان راه خود را به سمت فراموشی می‌پیچید. این مهارت که مسئولیت امور را بر عهده بگیرید و موضع خود را حفظ کنید در بسیاری از موقعیت های زندگی به شما کمک می کند. به جای اینکه بپذیرید چیزها بد هستند و قابل تغییر نیستند، به دنبال راه هایی برای بهترین استفاده از موقعیت های بد، چه در سطح حرفه ای و چه در سطح شخصی هستید.

  1. ریسک پذیری

در مقابل پاداش پوکر آنچه را که باید در مورد اصل ریسک در مقابل پاداش بدانید به شما می آموزد. در حالی که ممکن است بارها این جمله را شنیده باشید که «سخت درست است»، اما واقعیت این است که برای به دست آوردن پول روی میز باید ریسک های حساب شده ای را انجام دهید. چه در یک بازی نقدی که در آن پول واقعی را روی خط قرار می دهید، یا در یک تورنمنت که در آن تلاش می کنید از نردبان دستمزد بالا بروید، تقریباً هر تصمیمی که می گیرید عواقب مالی خاصی دارد. درک و توسعه این مهارت در تجارت بسیار ارزشمند است. به جای بی میلی به ریسک کردن، یا پریدن کورکورانه به یک موقعیت ناشناخته، یاد خواهید گرفت که پاداش های احتمالی خود را محاسبه کنید. پوکر به شما می آموزد که چگونه چنین موقعیت هایی را ارزیابی کنید و آنها را تا حد امکان سودآور کنید.

  1. یادگیری قاطعیت

بسته به شخصیت خود، ممکن است در زندگی خود به اندازه کافی پرخاشگر باشید یا نباشید. البته من در مورد پرخاشگری فیزیکی صحبت نمی کنم، بلکه در مورد نوع پرخاشگری صحبت می کنم که گاهی اوقات لازم است شما را به جایی که می خواهید برسانید. به عنوان مثال، در مذاکرات تجاری، اگر احساس می کنید می توانید آن را به دست آورید، گاهی اوقات باید پرخاشگر باشید و برای آنچه می خواهید فشار بیاورید. اگر این به طور طبیعی برای شما پیش نمی آید، پوکر یک محیط عالی است که در آن می توانید یاد بگیرید که چگونه در صورت نیاز تهاجمی تر باشید. کشیدن یک بلوف به موقع یا کمی ارزش اضافی در جایی که احساس می کنید حریف شما تمایلی به فولد کردن ندارد، به شما برتری می دهد که می خواهید در میزها داشته باشید. این مهارت ها به خوبی به زندگی واقعی ترجمه می شوند. دفعه بعد که در موقعیتی قرار گرفتید که باید آن فشار اضافی را انجام دهید، برای آن آماده خواهید بود. شما می توانید موقعیت را به درستی ارزیابی کنید و به جای عقب نشینی با ترس از دست دادن آنچه قبلا روی میز است، کار درست را انجام دهید.

  1. بهبود تمرکز

با وجود همه تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، صفحه‌نمایش‌های تلویزیون و هر چیز دیگری که در اطراف ما وجود دارد، تمرکز روی هر فعالیتی در این دنیای پر حواس‌پرتی دشوار است. پوکر می تواند یک زمینه آموزشی عالی برای تمرکز شما باشد. اکثر بازیکنان تمایل دارند زمانی که درگیر دست نیستند، از منطقه خارج شوند و در حالی که منتظر قرارداد جدید هستند، کار دیگری انجام دهند. اگر می خواهید برتر باشید، نباید یکی از آن بازیکنان باشید. در عوض، همیشه بر آنچه در حال وقوع است متمرکز بمانید. حتی اگر درگیر یک دست نیستید، می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را از دستی که بین بازیکنان دیگر در حال توسعه است، دریافت کنید، که می‌تواند بعداً زمانی که در یک گلدان با یک حریف خاص درگیر می‌شوید، مفید باشد. . یادگیری چگونگی تمرکز بر روی میزها به خوبی به موقعیت های دیگر زندگی تبدیل می شود. به شما یاد می دهد که حواس پرتی را نادیده بگیرید و حضور داشته باشید. کمی زمان، تمرین و تلاش نیاز است، اما توسعه این مهارت تقریباً تضمینی است که شما را در هر کاری بسیار بهتر خواهد کرد.

مهارت های بازی پوکر خود را بهبود ببخشید‌ تا زندگی خود را بهبود ببخشید

پوکر شامل بسیاری از عناصر استراتژیک، ریاضی و روانی است که همه آنها به مهارت زیادی نیاز دارند. اگر آن را جدی بگیرید، بازی شما را در سطوح مختلف به چالش می کشد و اگر می خواهید موفق شوید نیاز به رشد و توسعه مداوم خواهد داشت. این همان چیزی است که پوکر را در وهله اول بسیار سخت می کند، اما همچنین آن را به یکی از با ارزش ترین و مفیدترین بازی ها برای یادگیری تبدیل می کند. این به شما مهارت هایی می دهد که می توانید در موقعیت های شخصی و حرفه ای دیگر استفاده کنید. حتی لازم نیست که یک بازیکن پوکر حرفه ای شوید تا از مزایای بازی استفاده کنید. حتی اگر معمولی بازی می کنید اما به تصمیمات خود فکر می کنید و روی بهبود کار می کنید، بسیاری از مهارت های مورد بحث در این مقاله را توسعه خواهید داد. بنابراین، علاوه بر سرگرمی زیاد هنگام بازی، از مزایای دیگری نیز بهره مند می شوید که به شما در موفقیت در زندگی روزمره کمک می کند.

پوکر و بهبود عملکرد مغز

بازی پوکر بی شک جزو یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی ها در دنیاست ولی خوب شاید برای عده ای این بازی خیلی کسل کننده و خسته کننده به نظر رسد که حتی به بهتر عملکرد داشتن مغز هم کمک می کند. ولی خوب به نظر شما بازی پوکر چگونه به بهتر عمل کردن مغز کمک می کند؟

به نظر شما چه طور می توانید تمرکز خودتان را موقع پوکر بازی کردن حفظ کنید و بهترین ورژن از خودتان را در بازی به نمایش بگذارید؟به نظر ما مدیتیشن یکی از بهترین کارها برای رسیدن به آرامش و تمرکز است!

البته این را باید بگویم که من تنها بازیکن پوکری نیستم که به مدیتیشن اعتقاد دارم. در حقیقت تعدادی از بازیکنانی که خیلی بهتر از من هستند و جزو بازیکنان حرفه ای هستند هم به این اصل مهم در بازی پوکر اعتقاد دارند.

اگر شما هم دوست دارید بیشتر بدانیدکه چرا مدیتیشن برای روح و روان و صد البته برای بازی پوکر اهمیت دارد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر راجب این قضیه بدانید و یاد بگیرید.

پوکر و مدیتیشن

پوکربازان موفق و حرفه ای همواره به دنبال راه های جدیدی برای بهبود مهارت های خودشان در بازی هستند و در  بیشتر اوقات به دنبال راهی هستند که استراتژی ها و تکنیک های جدید بازی را یاد بگیرند و از آن برای بازی هایی که انجام می دهند استفاده کنند.

برخی از افراد حرفه ای که روش های مختلفی را برای پیشرفت پیدا کردند، مدیتیشن را به عنوان کلید موفقیت خودشان معرفی کرده اند و بسیار روی این مورد تاکید داشتند که با مدیتیشن توانسته اند که بهترین رتبه ها و نتایج را داشته باشید!

Negreanu یکی از مشهور ترین طرفدار مدیتیشن در بازی پوکر است و بسیار در مورد مدیتیشن قبل از پوکر بازی کردند گفته، مثلا در جایی نوشته بود که: “من معتقدم که مدیتیشن می تواند به بازیکنان کمک کند که از شرایط استرس زا به دور بمانند و با انجام این کار تا حد خیلی زیادی در بازی به پیشرفت رسیده اند”

Faraz Jaka هم یکی دیگر از بازیکنان پوکر معروف در دنیاست که در مورد فواید مدیتیشن به تازگی به نتایج خوبی رسیده و با استفاده از این تکنیک توانسته که بیش از 6.2 میلیون دلار در مسابقات زنده به دست بیاورد و کلید این موفقیت را مدیتیشن قبل از بازی ذکر کرده!

اندرو لیشتنبرگر هم یکی دیگر از همین افراد معرف در پوکر است که بیش از 9.3 میلیون دلار در مسابقات  پوکر به دست آورده و جدیدا هم در کتابی که منتشر کرده گفته که: “مدیتیشن نه تنها برای پوکر، بلکه برای یک سبک زندگی سالم داشتن هم راهی بیسار عالی و فوق العاده به شمار می رود”

اثرات مدیتیشن روی پوکربازان

همان طور که گفتیم مدیتیشن فواید بسیار زیادی دارد ولی بحث اصلی این است که چگونه این موضوع به طور مستقیم روی بازی کردن شما می تواند تأثیر گذار باشد؟

تمرکز داشتن در بازی بزرگترین موردی است که شما با داشتن مدیتیشن به صورت روزانه و مداوم به بهترین نتیجه برسید.

این روش به یک بازیکن پوکر کمک می کند تا بتوانید در این کار پیشرفت کنید و می توانید تصمیمات بهتری را در بازی بگیرید.

داشتن تمرکز بالا به شما این امکان را می دهد تا درک بهتری را نسبت به این که چه اتفاقی در بازی قرار است بیوفتد را داشته باشید و خیلی سریع تر از بقیه بازیکنان شرایط را انالیز کنید.

نکته ای که باید در اینجا اضافه کنم این است که داشتن مدیتیشن به خودی خود به شما کمک نمی کند که به یک بازیکن بهتری تبدیل شوید ولی در عوض به شما کمک می کند که تمام استراتژی هایی را که از قبل یاد گرفتید را به بهترین شکل ممکن به کار ببرید و هیچ چیزی بهتر از این نیست که از استراتژی ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

مزیت های مدیتیشن

مدیتیشن در حالت کلی مزایای زیادی برای مهارت های پوکر شما دارد و همین تکنیک هاحتی با توجه به مزایایی که در ورای بازی ارائه می دهد بسیار ارزشمندتر است.

مدیتیشن می تواند به شما در انجام هر کاری از کاهش سطح استرس کمک کند تا بتوانید آگاهانه تر بازی کنید و به نتیجه برسید که در ادامه مزیت های این کار را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • کم کردن استرس

کسی که تحت استرس باشد و با همین استرس بخواهد بازی را انجام دهد به نتایج خوبی در بازی نخواهد رسید و همیشه در بازی بد شانسی خواهد اورد.

این حالت باعث افزایش کورتیزول در بدن شما میشود که عواقبی همچون اختلال در خواب ، فشار خون بالا و اضطراب خواهد شد.

اگر شما کسی هستید که دائماً استرس دارید داشتن یک مدیتشن مدام می تواند باعث تغییر عادات شما و کاهش استرس و ارتقاء سلامت عاطفی و جسمانی و عمومی شما باشد.

  • بهبود عملکرد ضمیر ناخودآگاه

شاید برای بسیاری شما در شناخت آدم های جدید مشکل داشته باشید و شاید خیلی خوب نتوانید روی افکار خود تسلط داشته باشید.

ولی شما با داشتن مدیتیشن می توانید تا حد زیاد تمرکز خود را بالا ببرید و به رفع و از بین بردن این مشکل در خود شوید.

  • افزایش تمرکز در مغز

شما با داشتن مدیتیشن به صورت مداوم می توانید به راحتی روی پروژه هایی که هیچ وقت نمی توانستید روی آنها تمرکز داشته باشید و همیشه از انجام دادنش فراری بودید کمک کند.

خوب حالا که در مورد این جوانب مثبت داشتن تمرکز و مدیتیشن آگاه شدید به نظر شما چگونه می توانید با همین کار به بهتر نتیجه گرفتن در بازی پوکر برسید؟

ضرورت تداوم مدیتیشن در بازی پوکر

شاید خیلی ها از اهمیت بالای مدیتیشن بی خبر باشند و فکر می کنند که این کار خیلی سخت است و نمی توانید به خوبی از پسش بر بیایید.

وقتی که صحبت از مدیتیشن میشود خیلی ها فکر می کنند که ساعت ها باید جایی ساکن بنشینند و هیچ کاری نکنند.  ولی نکته خوب اینجاست که شما لازم نیست که راهب باشید و به راحتی می توانید از مزایای مدیتیشن هم لذت ببرید.

در حقیقت می توانید خیلی سریع شروع به یادگیری کنید بدون اینکه اصلاً احتیاج باشد که کار سختی را انجام دهید. خیلی از مردم در سراسر جهان روزانه این کار را انجام می دهند و با این کار افکار بد و منفی را از خود دور کنید.

بیشتر افراد در هنگام مدیتیشن سعی می کنند که روی نفس کشیدنشان متمرکز شوند. دلیل این کار هم این است که طرز تنفس می تواند به عنوان یک لنگر باشد که فرد با یاد گرفتن تکنیک های صحیحش بتواند بیشتر متمرکز شود و عملکرد بهتری را داشته باشید.

این خیلی مهم است که شما توجه داشته باشید که نباید الگوهای تنفسی را برای خودتان خیلی سخت بگیرید و اصلا این کار را برای خودتان خیلی پیچیده نکنید.

وقتی که شما  احساس می کنید ذهن شما متمرکز نیست و خیلی خوب نمی توانید تمرکز کنید باید بامدیتیشن همه افکار خود را جایی جمع کنید و سعی کنید که تمرکز داشته باشید.

وقتی که شما یک هدف مشخصی را برای خودتان تعریف کنید، صد در صد حفظ تمرکز برای شما بسیار ساده تر خواهد بود و باید هر چیزی را که ممکن است به عنوان عنصر حواس پرتی در طول مدیتیشن باشد را از بین ببرید.

این عناصر حواس پرتی شامل هر چیزی میتواند باشد که افکار شما را مختل کند، مثل موبایل و یا تلویزیون و مکان های شلوغ که همه می تواند حواس و تمرکز شما را از حالت مراقبه  و مدیتیشن بیرون بکشد. توصیه من این است که وقتی تنها هستید و کسی نیست که حواس شما را پرت کند را برای انجام این کار در نظر داشته باشید.

نحوه نشستن شما تا حد خیلی زیادی می تواند روی موفقیت شما تاثیر گذار باشد. اکثر کسانی که اهل مدیتیشن کردن هستند می دانند که حالت ستون فقرات در این حال باید کاملا صاف باشد و باسن و زانوها باز باشندو شانه ها حالت ریلکس داشته باشد.

بیشتر افراد در هنگام مدیتیشن سعی می کنند که چشم های خود را می بندند و دلیل این کار این است که با این کار آنها احتمال حواس پرتی را در خود کاهش می دهند.

ورزش مغز

مدیتیشن کاری نیست که هفته ای یک بار فقط بخواهید انجام دهید، این کاری است که شما باید همیشه و به صورت مدام انجام دهید و هرگز از انجامش غافل نشوید.

مراحل مدیتیشن به طور کلی  به صورت زیر است:

  • شما شروع به مدیتیشن می کنید.
  • عناصر حواس پرتی را کنار می گذارید
  • کم کم وقت بیشتری را برای این کار اختصاص می دهید
  • ذهنتان را بیشتر متمرکز می کنید.

شاید در ابتدا این کار، کاری سخت برای شما باشد و شاید از همان ابتدا از انجام دادنش به کل منصرف شوید ولی هر چه قدر بیشتر برای این کار وقت بگذارید مطمئن باشید که به نتیجه ی بهتری هم تو زندگی و هم در پوکر خواهید داشت.

شما از همان ایتدا مجبور نیستید که روزی نیم ساعت را برای این کار در نظر بگیرید،زیرا به کل از این کار زده خواهید شد ولی در عوض اگر با روی 5 دقیقه شروع کنید و کم کم زمان را افزایش دهید به نتیجه خوبی خواهید رسید.

تاثیرات مثبت و منفی پوکر در زندگی

بازی های جذاب کازینویی و قمار در دنیا اسـت کـه طرفداران بسیار زیادی هم دارد این بازی در زندگی شخصی بسیار فواید زیادی دارد کـه در ادامه بهش می پردازیم پس سایت شرط بندی نیوز را دنبال کنید.

رفتارهای مثبت بازی پوکر

پوکر یک بازی کارتی آمریکایی می باشد. دراین بازی افراد با کارت هاي‌ پاسور بازی می کنند. اگر بخواهیم بـه طور خلاصه بگوییم، دراین بازی از 3 تا 5 کارت «بسته بـه نوع بازی» بر روی میز قرار میگیرد. سپس هر بازیکن 2 یا 4 کارت «باز هم بسته بـه نوع بازی» دریافت میکند. در آخر بازی، هر کس با کارت هایي کـه در دست دارد، بهترین ترکیب رابا کارت هاي‌ روی میز بدست آورد، برنده اسـت.

پوکر، مانند تعداد زیادی از بازی هاي‌ دیگر، همیشه راهی برای توسعه مهارت ها و شناخت دنیای اطراف بوده اسـت. شاید وقتی بازی کودکان بـه میان آید، آسان تر قابل درک باشد. بـه عنوان مثال، مبارزه با خواهر و برادر بزرگ‌تر، تلف وقت نیست، بلکه روشی نسبتا امن برای تمرین مهارت هایي اسـت کـه در بزرگسالی می تواند بسیار مفید باشد. این بـه قدری طبیعی اسـت کـه این رفتار را نه تنها در انسان، بلکه در اکثر پستانداران و حتی عده اي از پرندگان نیز می توان یافت.

با این حال، حتی اگر اقتصاد مدرن توانایی ذهنی را بر توانایی فیزیکی ترجیح میدهد، اکثر مردم ارتباطی بین بازی ها و مهارت هایي کـه برای توسعه انها نیاز دارند را نمیبینند. خصوصا در کشور ما این امر یک تابو محسوب میشود اما در حقیقت اینطور نیست. شـما باید با حقایقی آشنا شوید کـه می تواند بسیار مفید واقع شود. بنابر این، دراین مقاله مهارت‌ های پوکر را کـه زندگی شـما را التیام می‌بخشد، بررسی می‌کنیم.

 رونق بازی پوکر

پس از رونق پوکر، ایده قمارباز شدن و گذران زندگی از طریق ان در عموم قابل قبول شد. بـه این ترتیب، اگر بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید، تلف وقت نیست. با این حال، مزیت اصلی بازی پوکر هنوز هم توانایی برنده شدن پول درنظر گرفته می‌شود. در غیر این صورت، اگر کار نکرد، باز هم این بازی را یاد بگیرید و بهتر شوید تا در آینده پول بیشتری کسب کنید.

مهارت ریاضی در پوکر

بازیکنان حرفه‌اي سابق کـه تصمیم بـه انجام کار دیگری میگیرند، پوکر را در رزومه کاری خود لحاظ نمیکنند. نه تنها بـه دلیل ترس از این کـه قمار درنظر گرفته شود و استخدام نشوند، بلکه بـه این دلیل کـه هیچ‌کس باور ندارد کـه مهارت‌ های پوکر را میتوان در زمینه‌هاي‌ دیگر نیز بـه کار برد. اما ما در ادامه بـه شـما ثابت میکنیم کـه حقیقت برخلاف تصور عام می باشد و شـما هم حيرت زده خواهید شد.

اگر در مورد کسانی صحبت می‌کنیم کـه ساعت هاي‌ بیشماری دست هاي‌ بازی را تجزیه و تحلیل می کنند، می توان گفت کـه این افراد رو به پيشرفت مهارت هاي‌ ریاضی هستند. در واقع، این یقیناً کاربردهای عملی دارد. اکثر بازیکنانی کـه در دنیای پوکر زندگی می کنند در ریاضیات، روابط عمومی و شناخت افراد و همچنین محاسبات یا برخی زمینه هاي‌ مرتبط ان تجربه دارند.

نگرش بازیکنان پوکر

بازیکنان حرفه اي پوکر نگرش کاملاً متفاوتی نسبت بـه مشکلات جدیدی کـه در زندگی انها ایجاد میشود دارند. در حقیقت باید بگوییم کـه بـه ندرت مشکلی وجوددارد کـه باعث ناراحتی یک بازیکن پوکر شود. در واقع، آن ها سعی می کنند مشکل را مانند یک دست پوکر تجزیه کنند. اگر باز هم مشکل حل نشد، بازیکن پوکر این امکان را درنظر میگیرد کـه چگونه با ان سازگار شود و سعی میکند از شرایط فعلی بهره مند شود.هیچکس نمی‌تواند استدلال کند کـه اکثریت قریب بـه اتفاق بازیکنان پوکر مرد هستند. بنابر این این مهارت را از دیدگاه مردانه درنظر خواهیم گرفت. بـه عنوان یک قاعده، یک بازیکن خوب پوکر بـه ندرت عجله دارد کـه وارد یک رابطه جدید شود. او بر اساس عواطف و احساسات رفتار نمی‌کند. با این حال، او با هوشیاری وضعیت را محاسبه میکند، تمام جوانب مثبت و منفی را می سنجد و تنها پس از ان انتخاب میکند.

روابط سالم به واسطه پوکر

بنابر این، بازیکنان پوکر اغلب سالم‌ترین رابطه‌اي را انتخاب می کنند کـه میتواند برای مدت بسیار طولانی ادامه داشته باشد. پس همه ی میبینید، بسیار مهم اسـت کـه بدانید طرف مقابل شـما چگونه شادی ها یا برعکس غم ها را درک میکند. بـه عنوان یک کارمند اداری معمولی، بررسی انتخابی خود از این طریق تقریبا غیرممکن خواهد بود. و این بـه نوبه خود می تواند منجر بـه شگفتی در زندگی مشترک آینده شود.

برای ورود بـه بهترین سایت پوکر بازی ایران می‌توانید بر روی لینک ورود بـه سایت پایین صفحه کلیک کنید. دراین سایت شرط بندی میتوانید از 0 تا 100 بازی پوکر را در کمترین زمان یادبگیرید ودر میزهای شلوغ پوکر شرکت داشته باشید.

ورود به بهترین سایت پوکر آنلاین ایران بدون نیاز به فیلتر شکن

 

با کمک پوکر، آشنایی ها و روابط جدید کاملا بررسی میشوند. پس از صحبت در مورد نوع فعالیت خود، بلافاصله میتوانید درک کنید کـه آیا فرد مقابل شـما مناسب اسـت یا خیر. بنابر این، فردی کـه پذیرای هر چیز جدیدی اسـت، ان رابا آرامش می‌پذیرد. با این حال، اگر یک آشنای جدید شروع بـه آه کشیدن و بیان کلیشه‌هاي‌ معمولی در مورد قماربازان کند، چنین افرادی میتوانند فوراً اخراج شوند.

مدیریت سرمایه در بازی پوکر

علاوه بر این، بازیکنان حرفه‌اي پوکر مدیریت بانکرول خوبی دارند کـه خطر از دست دادن پول شان را تقریبا بـه صفر می رساند. این بـه بازیکنان نگرش درستی نسبت بـه پول میدهد. در واقع، بازیکنان پوکر دائما در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مالی خود هستند. هنگامی کـه آن ها مقدار زیادی پول بـه دست می آورند، گزینه هاي‌ احتمالی را برای سرمایه گذاری بیشتر بـه طور جدی مطالعه می کنند.برخلاف تصور عام، دروغ همیشه چیز بدی نیست. در زندگی هر بازیکن پوکر، موقعیت هایي وجود داشته اسـت کـه لازم بوده تا فراد دیگری را در مورد چیزی متقاعد کند یا احساسات خودرا نشان ندهد. در واقع، بلوف مهارتی اسـت کـه در درجه اول توسط بازیکنان پوکر در میزهای واقعی یاد می‌گیرید. با داشتن پوکرفیس در طول سال‌ها، انها بـه اسانی می توانند از انها تا پایان عمر استفاده کنند.

شاید یکی از مهم‌ترین معایب در حرفه یک بازیکن پوکر سبک زندگی بی تحرک باشد. بازیکنان پوکر بـه دقت رژیم غذایی خودرا بازرسی می کنند و سعی می کنند قبل از مسابقات، میان وعده هاي‌ سالم برای خود تهیه کنند. بـه علاوه، متخصصان این فرصت را دارند کـه معاینات لازم را انجام دهند و اقدامات بهداشتی لازم را در هر زمان انجام دهند. بـه لطف پول خوب و برنامه نه چندان شلوغ، انجام اینکار بسیار آسان اسـت.هنگامی کـه نحوه بازی پوکر را درک کردید، در قدم بعدی یاد می‌گیرید کـه برای پیروزی بـه چه استراتژی هایي نیاز دارید. این امر بـه شـما کمک می‌کند کـه در کسب و کارتان هم چه استراتژی هایي را پیاده کنید. از همه ی بهتر این مورد بـه شـما می آموزد کـه چگونه خودتان موقعیت ها و استراتژی هایي را خلق کنید تا بـه یک همه ی فن رقیب واقعی تبدیل شوید.

پوکر و تعداد زیادی از بازی هاي‌ دیگر کـه میتوانید در کازینوهای آنلاین پیدا کنید، مدیریت پول را بـه شـما خواهند آموخت. در بحث شرط بندی پول و سود حرف اول را می‌زند. شـما یاد می‌گیرید کـه چقدر برای هر شرط بندی هزینه کنید. همچنین یاد می‌گیرید کـه چقدر از درآمد ماهیانه خودرا صرف شرط بندی کنید. این موارد در کسب و کار هم بـه شـما کمک شایانی خواهند کرد.

در کازینوها، عده اي از مردم بیش از دیگران ضرر می کنند. دلیل این اسـت کـه انها فقط نمیتوانند پول را بـه خوبی مدیریت کنند. مدیریت پول یعنی سرمایه گذاری با کمترین مقدار و رسیدن بـه بالاترین سود ممکن. در کسب و کار هم این مورد صدق می‌کند. انها کـه نمی‌دانند در چه جاهایی سرمایه گذاری کنند، و چقدر سرمایه گذاری کنند، همیشه ضرر می کنند.

تاثیرات پوکر

اگر پوکر باز هستید، یقیناً می‌دانید کـه پوکر فیس بـه شـما کمک می‌کند تا بهتر بازی کنید. شـما باید بدانید کـه چگونه احساسات خودرا پنهان کنید. در همه ی مراحل زندگی، مخفی کردن احساسات، مهارت مهمی اسـت کـه بـه ان احتیاج داریم. بنابر این، فنون پوکر فیس را یاد بگیرید و بدانید کـه چگونه از مهارت هاي‌ پوکر فیس در تجارت استفاده کنید. مطمئناً روزی بـه ان نیاز خواهید داشت.

کاری کـه شـما باید در پوکر انجام دهید این اسـت کـه حریفان خودرا تجزیه و تحلیل کنید. برای اینکار، باید بـه تمام جزئیات یک بازی بسیار توجه کنید. استراتژی هاي‌ انها و دلیل انجام برخی حرکات را مطالعه کنید، تا بتوانید نقاط ضعف و قوت را تجزیه و تحلیل کرده و از آن ها استفاده کنید. این موارد مطمئناً شانس شـما را برای پیروزی افزایش میدهد.

برنده بودن در پوکر

بازی پوکر یک روش عالی برای یادگیری «برنده بودن» اسـت. شـما علاوه بر تمام موارد، یاد می‌گیرید کـه چگونه می‌توانید تحقیق و پیشبینی درستی در تمام زمینه ها انجام دهید.

این مهارتی اسـت کـه در کسب و کار نیاز بـه ان دارید. بنابر این اگر یاد بگیرید چگونه از مهارت هاي‌ پوکر در تجارت استفاده کنید، نه فقط در پوکر بلکه در محل کار نیز حرفه ای تر خواهید شد.

5 / 5. 31

⚡️ ممکن است علاقه مند باشید

👇 دیدگاه شما در مورد مهارت های پوکر در زندگی | تاثیرات عالی پوکر در زندگی شخصی یک فرد چیست؟

بارگذاری تصویر...
شرط بندی نیوز

© تمام حقوق برای وب سایت شرط بندی نیوز محفوظ میباشد.